Miro író-oldala, avagy történeteim, amiket még soha senki nem olvasott.



Helyi idő Magyarország:

Egy focilabda naplója

Egy focilabda naplója

Amikor „megszülettem”; azt gondoltam, hogy az élet unalmas.

És amint megtapasztaltam meg is bizonyosodtam róla. Ezért úgy döntöttem, hogy naplót fogok vezetni arra az esetre, ha már megkopva, laposan heverek a játékkosár alján elővegyem; és átnézzem, hátha találok valami érdekeset a mindennapjaimban. Talán új családom is megtalálja és belenéz. Kerestem egy tollat és egy papírt, majd a mai nappal el is kezdtem írni:

Június 10.- Szombat

Ma vettek meg a sportszerboltban. Eleinte nagyon izgatott voltam, de ez csak addig tartott, amíg haza nem értem kis gazdámmal. Ott aztán ledobtak a földre, és rögvest egy kutya szájában kötöttem ki, ezért első perceimet új otthonomban elég kellemetlen körülmények között töltöttem el. Hogy picit helyesbítsek: Miután visszakaparintottak a kutya állkapcsából a csap alá dugtak, és leforráztak. Azután valami zöld, folyékony dologgal jól átdörzsöltek, hogy lemossák rólam a nyálat. Majd végezetül nyakon öntöttek jég hideg vízzel. Köszönöm emberek, én is nagyon szeretlek benneteket! De ti túl buták vagytok ahhoz, hogy felfogjátok nekem is vannak érzéseim. De nem baj majd hozzám szoktok. Idővel.